loading...
جامع مقالات ترازو
مینا نیکنام بازدید : 73 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

رله ی قطع کن برای ترازوی صنعتی پند قابل نصب می باشد ، رله ی قطع کن برای تنظیم وزن دلخواه توسط کاربر به صورت رله ی قطع کن دستی و رله قطع کن اتوماتیک صورت می پذیرد ، رله قطع کن کار کاربر را آسان تر می نماید و استفاده از ترازوی دیجیتال ساده تر می گردد .رله ی قطع کن برای ترازوی صنعتی پند در کارخانه های صنعتی و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و جهت تنظیم وزن مورد نظر جهت توزین طراحی می گردد

روش نصب و راه اندازی رله ی قطع در ترازوی پند :

ابتدا ترازوی دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته و با کلید start به قسمت رله ی قطع کن مراجعه می نماییم و با کلید mode وارد منوی رله می شوید و تا چهار رله را با کلید on / off تایید نموده ، جامپر را برداشته و ترازو دیجیتالی را خاموش و روشن نمایید ، کلید start را فشرده و  ترازو را روشن نمایید ، مقدار وزن مورد نظر را با کلید mode و سپس start را تعریف نمایید و با کلید on / off را تایید نموده و تا 4 رله تا انتها انجام نمایید .

رله ی قطع کن دستی ترازوی دیجیتال را از طریق حالت manual اجرا نمایید و در صورت درخواست از طریق کلید atuo قطع کن اتوماتیک ترازو را اجرا نمایید .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند رله ی قطع کن  ترازو را با گارانتی اجرا می نماید و رله ی قطع کن ترازو تا چهار وزن متفاوت قابل اجرا می باشد

مینا نیکنام بازدید : 168 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

کیت دانسیته برای  ترازو آزمایشگاهی جهت توزین چگالی مواد در حال توزین است ، در آزمایشگاه ها جهت توزین از ترازو آزمایشگاهی استفاده می گردد ، شرایطی از توزین وجود دارد که نیاز به کیت دانسیته است و توزین مواد بر روی ترازوی آزمایشگاهی نیاز به برد دیگری دارد که به کیت دانسیته معرفی می گردد این کیت با اضافه شدن به برد  ترازو امکان محاسبه ی چگالی مواد را در آب یا مایعات فراهم می نماید .
کیت دانستیه بر روی تمامی ترازو ها قابل اجرا نمی باشد و تنها بر روی ترازو آزمایشگاهی با حساسیت بالا امکان اجرا دارد و ترازو آزمایشگاهی AND و ترازو آزمایشگاهی ساتریوس در این گروه ترازو ها هستند که قابلیت اتصال به کیت دانسیته و محاسبه چگالی مواد را دارد .

 

 

مینا نیکنام بازدید : 46 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

راهنمای نصب و راه اندازی ترازوی پند استیل به نصب اصولی ترازو پند کمک می نماید ، پس از خرید ترازوی پند در پک خرید ترازو راهنما وجود دارد توصیه ی دیجی اسکال به مشتریان قبل از نصب ترازو مطالعه ی دقیق اطلاعات دفترچه ی راهنمای ترازو و طریقه ی نصب  ترازو می باشد تا با نصب اصولی  ترازو از بروز اشکالات احتمالی ترازوی صنعتی جلو گیری نمایند .

1 - پروفیل نمایشگر ترازوی پند را توسط چهار پیچ آلن نمره ی چهار به کفه ی توزین ترازو وصل نمایید .
2 - در نظر داشته باشید سیم لودسل ترازوی دیجیتال را زا داخل بسته های تعبیه شده در قسمت زیر پروفیل عبور نموده و بست کابل را با دو عدد پیچ 4 × 6 موجود در پک خرید ترازو در محل خود محکم نمایید .
3 - پس از نصب ترازو با توجه به تراز نصب شده بر روی بدنه ی ترازو ( قسمت پروفیل ) از تراز بودن ترازو اطمینان یابید .
4 - توجه نمایید سینی ترازوی دیجیتال در محل صحیح خود قرار گرفته باشد .
5 - دو شاخه ی آداپتور ترازو را به برق شهر متصل کنید و ترازو پند را روشن نمایید و تا اتمام شمارش معکوس ترازو دیجیتال کالایی را بر روی سینی قرار ندهید .

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

مینا نیکنام بازدید : 288 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

روش اتصال ترازوی محک به کامپیوتر به صورت زیر می باشد و این اتصال موجب انتقال اطلاعات ترازوی دیجیتال به کامپیوتر می گردد ، انتقال اطلاعات از طریق کابل و نرم افزار ترازو محک صورت می پذیرد که در زمان خرید ترازو می توان به متعلقات ترازو اضافه نمود .

سوکت ارتباط ترازوی محک سری تولیدی پیش از  سال 1390 به روش زیر می باشد .

روش اتصال ترازوی دیجیتال ساخت پیش از سال 1390 به دو طریق است :

1 - ارتباط ترازوی دیجیتال محک و یک کامپیوتر ( rs232 ) : در ارتباط ذکر شده از یک کابل به صورت نقشه ایی → که با فلش نشان داده شده است جهت اتصال rj45 موجود روی ترازو و پورت com که در قسمت پشت کیس کامپیوتر قرار داده شده و با استفاده از نرم افزار ارتباط با ترازوی فروشگاهی ارتباط با ترازو بر قرار می گردد .

2 - ارتباط بیش از یک ترازو ( حداکثر چهار ترازو محک ) و یک کامپیوتر ( rs485 ) در این نوع ارتباط یک کابل com دو سر ماده ای به صورت تصویری که ← با فلش مشخص شده جهت ارتباط باکس شبکه و کامپیوتر تهیه می نمایید .
با استفاده از کابل های rj45 به صورت نقشه ایی → که با فلش نشان داده شده است ترازوی دیجیتال را به باکس متصل نمایید و انتقال اطلاعات ترازوی فروشگاهی در مدل 14000 را ایجاد نمایید و به راحتی گزارش عملکرد ترازو یا ترازو ها را در کامپیوتر ذخیره نماییید .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک مرکز فروش ترازوی محک و نرم افزار ترازو می باشد

 

مینا نیکنام بازدید : 40 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

دیجی اسکال با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر ترازوی آزمایشگاهی معتبر ترین مرکز جهت تعمیر ترازو می باشد .
تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با داشتن قطعات فوق حساس کار ساده ای نیست و هر تعمیرگاه یا تعمیرکار ترازو قادر به تعمیر ترازو آزمایشگاهی نخواهد بود این دستگاه دارای قطعات بسیار گران قیمتی می باشد و اگر تعمیرکار به سیستم ترازو آشنا نباشد ممکن است در تعمیر ترازو به قطعات دیگر آسیب برساند و این هزینه ی تعمیرات ترازو را چندین برابر می نماید و یا ممکن است پس از تعمیر غیر مجاز ترازوی دیجیتال غیر قابل استفاده گردد .
برای روبرو نشدن با مشکلات ذکر شده قبل از انتخاب تعمیرگاه ترازو ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشید و از تعهد و سابقه ی مرکز مورد انتخاب مطمئن گردید ، دیجی اسکال تنها ترین سایت تعمیرات ترازو آزمایشگاهی می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد و تمامی خدمات ترازو که توسط این مرکز صورت گرفته دارای 7 روز گارانتی تعویض می باشد .
جهت اطلاع از قیمت ترازو و تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

 آ

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازد شماره تماس : 33510969-021 | 33357006-021 آدرس :خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه ٣
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 538
  • بازدید سال : 2,998
  • بازدید کلی : 14,185