loading...
جامع مقالات ترازو
مینا نیکنام بازدید : 54 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)
ساخت آلمان است ، با طرحی زیبا بر روی صفحه توزین و استفاده از شیشه نشکن ساخته شده شده است ، این ترازو خانگی قادر است افراد تا وزن 150 کیلو گرم را با دقت 100 گرم توزین کند و ابعاد 30×30×1.7 سانتی متری و استفاده از باتری بای استفاده در منزل و جا به جا کردن مناسب می باشد.این ترازو به دکمه قابل روشن و خاموش شدن است البته از تکنولوژی خاموش و روشن شدن خودکار نیز بهره می برد ، شما به راحتی می توانید از اینترازو در زمان های مختلف و در مکان های مختلف استفاده کنید زیرا با باتری کار می کند و ابعاد مناسبی دارد که به راحتی قابل جا به جا شدن و قرار دادن در فضاهای مختلفی است.




مدل
ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر red poppy 150 کیلو گرم 100 گرم 30×30×1.7

 

مینا نیکنام بازدید : 58 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

در گروه ترازوی پزشکی سکا قرار دارد که در مطب پزشکان جهت توزین افقی نوزادان به کار می رود و قادر به توزین وزن خالص نوازد می باشد ، ظرفیت توزین برابر با 20 کیلو گرم و دقت 5 گرم است ترازو در قسمت بالا نمایشگر دارای دسته ای است که می توان دستگاه از محلی آویز نمود یا در زمان حمل ، از قسمت این دسته حمل نمود و از قابلیت های ویژه ی ترازو به امکان محاسبه ی شیر مادر ، تغییر در وزن کودک است که این امر برای سنجش سلامت اطفال در مراکز درمانی حائز اهمیت می باشد .

مینا نیکنام بازدید : 42 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

ساخت کشور آلمان با رعایت استاندارد های پزشکی توزین مناسب جهت سنجش سلامت افراد می باشد ، ترازو سکا قابل استفاده در منازل ، مطب پزشکان و باشگاه ها می باشد ، نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت عقربه ای می باشد که از فاصله ی دور نیز قابل رویت می باشد


 

مینا نیکنام بازدید : 50 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازوامکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازوتوسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

مینا نیکنام بازدید : 55 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)
ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ،ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزینترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است


مینا نیکنام بازدید : 47 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)
اگر بخواهیم در مورد انواع ترازوی نفرکش بگوییم انواع ترازوی نفرکش در دیجی اسکال شامل ترازوی عقربه ای ، ترازوی نفرکش دیجیتال و انواع مدل ها با قابلیت هایی فراتر از توزین قابل انتخاب و خرید می باشد ، ترازو دیجیتال نفرکش یا زیر پایی جهت توزین نفر در منازل و در سطحی بالا تر در استخر و باشگاه ها می باشد .
داشتن وزنی متعادل و تناسب اندام برای افراد در زندگی امروزی مهم است ، به همین دلیل افراد می خواهند از وزن خود و تغییرات آن آگاه شوند ، تا بتوانند به وزن مطلوب خود برسند و یا آن را حفظ کنند ، برای این هدف نیاز به ترازوهای نفرکش است ، این ترازو ها برای توزین وزن افراد ساخته شده است که غالبا ظرفیتی تا 200 کیلوگرم دارند ، دقت سنجش وزن این ترازوها نسبت به ترازوهای فروشگاهی کمتر است .
اینکه افراد بتوانند به طور مداوم از وزن خود آگاه شوند و بر روی افزایش و کاهش وزن خود نظارت کنند نیاز دارند که ترازوی نفرکش را در منزل خود داشته باشند ، به همین منظورترازو زیر پایی در ابعاد کوچک و برای مصارف خانگی ساخته شده است .
ترازوهای نفرکش دارای دو نوع ترازو عقربه ای و دیجیتال است .
ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است تشکیل می شود ، با قرار گیری فرد روی صفحه توزینترازو ، عقربه روی هر عددی که بایستد آن عدد به عنوان وزن فرد محسوب می شود .
ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزنکشی نیستند و معمولا دارای خطای 1 کیلوگرم می باشند .
 ترازو عقربه ای برخلاف ظاهری که دارند ، دقت توزین حساسی در برابر صدمات و ضربات دارند و جابه جایی بیش از حد افراد بر روی آن و یا ضربه خوردن های شدید باعث می شود ترازو دقت خود را از دست بدهد ، تعمیر ترازو عقربه ای هم چندان فایده ای ندارد و نمی تواند دقت اولیه ترازو را برگرداند .

ترازو نفرکش دیجیتالی برای نشان دادن وزن افراد از صفحه دیجیتالی که روی ترازو تعبیه شده است استفاده می کنند ، ترازوهای نفرکش دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به ترازوهای عقربه ای هستند و غالبا خطای آن ها در حدود 100 گرم است ، این ترازوها بر خلاف ظاهر شیک و ظریفی که دارند ، دقت توزین مقاومت تری در برابر صدمات و ضربات دارند و دقت سنجشترازو به راحتی کاهش نمی یابد .
ترازوی دیجیتالی دیگری که در گروه ترازو نفرکش دیجیتال قرار می گیرند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی است ، این دستگاه علاوه بر سنجش وزن افراد ، میزان چربی ، آب ، اضافه وزن و کمبود وزن و حتی در برخی از مدل ها میزان کالری و پروتین بدن را هم میسنجد ، برخی از این ترازو ها دارای حافظه کاربرهای مختلف اند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود .
برای تماس با مشاوران ما وخرید با شماره تلفن های دیجی اسکال در زیر تماس حاصل فرمایید :
 خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 و نمایندگی ها : 02133124701 - 02166919620 و  : 09123124701

 

 

مینا نیکنام بازدید : 42 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)
باسکول دیجیتال پس از اتمام مراحل ساخت توسط بازرسان اوزان مورد بررسی و کنترل قرار میگیرند برخی از این آزمون ها قبل از سوار کردن قطعات صورت میپذیرد و برخی دیگر در حین ساخت باسکول انجام میشود این آزمون ها معمولا در کارگاه ها ی سازنده صورت میپذیرد و قسمت های مختلف باسکول از نظر استاندارد مورد بررسی قرار میگیرد .

آزمون اولیه باسکول دیجیتال سوار شده :

* باسکول در سطح افقی قرار داده می شود

* مورد بررسی قرار میگیرد تا باسکول دیجیتال گیر نداشته باشد .

* درجات دستگاه نشاندهنده پس از صفر کردن باسکول می بایست به وسیله وزنه آزمایش شود .

* وزنه های استاندارد را به ترتیب در ٤ گوشه ی کفه ی باسکول قرار داده و عملیات توزین را انجام میدهیم تا در ٤ کفه ی باسکول توزین دقیق صورت پذیرد .

* با قرار گرفتن بار روی کفه ی باسکول دقت آن بررسی می شود . برای مثال باری را بر روی کفه ی دستگاه قرار میدهیم و دستگاه از شماره ی ٥٠ شروع به توزین میکند بنابراین دقت باسکول ٥٠ گرم می باشد .

* روان بودن باسکول به منظور کمترین و بیشترین مقدار بار مجاز بررسی میگردد .

* آزمون حساسیت به منظور بررسی حساسیت باسکول مورد بررسی قرار میگیرد .

*پس از اتمام عملیات آزمون باسکول بازرسان اوزان پلاک سربی شکلی را به بدنه ی باسکول نصب میکنند .

كلیه باسكول هایی كه قبل از اجرای این استاندارد پس از آزمایش و علامتگذاری اولیه به بازار عرضه شده است و بعضی از مشخصات آنها با این استاندارد مطابقت ندارد پس از آزمایش و تایید صحت کار میتوانند مورد استفاده قرار گیرند .

واردات و تولید باسکول دیجیتال با مشخصات غیر از موارد ذکر شده می بایست با رضایت و موافقت اداره ی اوزان صورت پذیرد و تولید باسکول دیجیتال جدید پس از تایید اداره ی اوزان و مقیاس ها امکان پذیر می باشد طبق دستور اداره اوزان و مقیاسها بدیهی است سازندگان باسکول باید ابزار و وسایل لازم از قبیل وزنه و ابزار دقیق ضروری را تهیه نمایند

مینا نیکنام بازدید : 52 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

ظرفیت : ٣٥ کیلوگرم | ٥٠ کیلو گرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

 
 گارانتی : ٢٤ ماه

ترازو فروشگاهی رومیزی محک به صورت رومیزی استفاده شده و دارای نمایشگر واضح led red ٧ -- segment می باشد ، این نمایشگر ها به صورت سه ردیف پشت سر هم به ترتیب وزن - قیمت واحد - قیمت کل قرار می گیرد ، تعداد نمایشگر ها ٥ رقم بوده و محاسبه ی کالا به تومان انجام می گیرد ، استفاده ازترازو در فروشگاه ها موجب سهولت امر سرویس دهی و اطمینان مشتری به فروشگاه نسبت به خرید می گردد و موجب جلب مشتری بیشتر می گردد .



مینا نیکنام بازدید : 44 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

ظرفیت : ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلوگرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

  گارانتی : ٢٤ ماه

  • دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
  • نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
  • ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
  • بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
  • سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
  • دارای ٣٥ حافظه ی مستقیم و ١٠٠٠ حافظه ی غیر مستقیم
  • دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
  • محاسبه ی مبلغ نهایی
  • ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
  • دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
  • ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران

 

مینا نیکنام بازدید : 41 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

ظرفیت :  ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلو گرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

 گارانتی :
٢٥ ماه


ترازوی فوق با قابلیت اتصال به پوز بانکی ، صندوق پول ، بارکد خوان و کامپیوتر ایده ال جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ،
ترازو علاوه بر توزین امکان صدور و ثبت کالا های غیر وزنی را از طریق بارکد خوان دارد ، ترازوی فروشگاهی محک محصولی جدید با قابلیت های ویژه می باشد سینی توزین ترازوی فروشگاهی در دو مدل سینی تخت و سینی لبه دار می باشد که به سلیقه ی مشتری قابل انتخاب می باشد .


تعداد صفحات : 17

درباره ما
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازد شماره تماس : 33510969-021 | 33357006-021 آدرس :خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه ٣
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 3,034
  • بازدید کلی : 14,221